Volgers

zaterdag 3 juni 2017

"Out of the box" denken!

Van mijn dochter kreeg ik een leuk klein leeg jam potje.
Ze vond het te mooi om in de glasbak te gooien.
Ik heb het potje gepimpt met wolvilt en stansen van Marianne Design,
 die eigenlijk bedoeld zijn om visjes mee te maken.
Maar dat is nu juist zo leuk, 
toepassingen van stansen bedenken 
die niet voor de hand liggen. 
Op dit label zie je hoe de visjes gemaakt worden met de stansjes.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren, 
lieve groetjes hennie.


2 opmerkingen:

  1. Je hebt me vorige week in Doe@ding alleszins geïnspireerd met je mooie creaties! Je uitleg van je bloemetjes zie ik hier nu nog eens, tof!
    fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je inderdaad leuk gemaakt Hennie! Zo zie je maar weer dat het ook anders kan, je moet er wel op komen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen